آنچه گوگل در اینجا می گوید

در اینجا چیزهای زیادی برای جویدن وجود دارد.

یکی از جالب ترین عبارات بخش فوق این عبارت است:

“ما آموخته ایم که سایتهایی که از اعتبار و تخصص در یک موضوع http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html هستند ، احتمال انتشار اطلاعات نادرست یا گمراه کننده کمتر است.”

– گوگل
کلمه اساسی “آموخته شده” است. به معنی ، روند جدیدی در حال توصیف است. به نوعی ، Google تکامل یافته است. در چارچوب بیانیه کامل ، Google در چگونگی قادر به انتخاب از طریق سایت سایت پیشرفت کرده است.

و چگونه است؟ نمایه سازی

این همان چیزی است که من از روزهای به روزرسانی Medic با آن سازگاری می کردم ، بنابراین دیدن این که آن را با روشی رسمی تر عرضه می شود خوشایند است.

من از چی صحبت می کنم

آنچه گوگل در اینجا می گوید این است که می تواند تعیین کند که آیا سایتی به روشی معتبر با موضوعی سروکار دارد (بعداً درباره آن انتخاب کلمه بیشتر صحبت کنید). به نظر می رسد کنار هم قرار گرفتن این بخش از وبلاگ با آنچه در مورد رأی دهندگان با کیفیت Google بحث می شود ، به این معنی است که ورودی از رأی دهندگان بخشی اساسی از این روند است. به غیر از این ، گوگل سپس به ما می گوید که آنها سایت های دیگری را در برابر آنچه قبلاً به عنوان “معتبر” طبقه بندی شده است ، پروفایل می کنند.

یا همانطور که گوگل می گوید ، “… بنابراین اگر ما بتوانیم سیستم های خود را برای شناسایی سیگنال های این ویژگی ها بسازیم ، می توانیم به ارائه اطلاعات معتبر ادامه دهیم.”

به عبارت دیگر ، آنچه که من فکر می کنم در اینجا اتفاق می افتد و مطابق با آنچه که بارها و بارها در به روزرسانی های اصلی دیده ام ، این است که Google یک نمایه اقتدار برای سایت ها ایجاد می کند. این پارامترهای تعیین کننده صلاحیت را تنظیم و به طور مداوم به روز می کند. این نمایه از آنچه به نظر می رسد به ویژه به ویژه در بخش های امور مالی و بهداشتی است و این پروفایل همیشه در حال توسعه را در برابر سایت های در طبیعت جمع می کند. شخصاً فکر می کنم بسیاری از اتفاقاتی که بین به روزرسانی های اصلی رخ می دهد ، اصلاح این “نمایه اقتدار” توسط Google و سپس استفاده از آن در سایت ها با انتشار به روزرسانی است. این ممکن است توضیح دهد که چرا ما مرتبا می بینیم که سایت های مشابه بارها و بارها توسط به روزرسانی های اصلی مورد حمله قرار می گیرند. اگر سایتی از یک جهت دارای مشخصات نمایندگی خود نباشد ، به احتمال زیاد به شکلی دیگر نیز وجود خواهد داشت.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Random Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پانزده − سه =