ترجمه مقاله بررسی تاثیر آموزش انگلیسی-متوسط در پیشرفت تحصیلی دانشجو: مورد حسابداری

ترجمه مقاله بررسی تاثیر آموزش انگلیسی-متوسط در پیشرفت تحصیلی دانشجو: مورد حسابداری


چکیده

به عنوان موسسات آموزش عالی (HEIs) در سراسر جهان تلاش برای تبدیل شدن به طور فزاینده بین المللی، آموزش انگلیسی-متوسط (EMI) است به سرعت تبدیل شدن به جریان اصلی در زمینه های که در آن انگلیسی به طور سنتی به وضعیت زبان خارجی برگزار می شود. این تغییر در زبان تدریس منجر به تعدادی از نگرانی، که هنوز هم تا حد زیادی تحت بررسی هستند داده است. در میان این، تحقیق در مورد اثرات EMI بر دانش انضباطی دانش آموزان از اهمیت زیادی و باید به عنوان مهم در نظر گرفته به طوری که HEIs ارائه فرصت یکسان برای ساخت و ساز دانشجویی دانش، صرف نظر از زبان استفاده می شود.

مقاله ما بموقع به بررسی تاثیر که EMI ممکن است بر عملکرد تحصیلی دانش آموز که به همتایان خود در L1 خود (اسپانیایی) مقایسه کرده اند. به عنوان داده های نمونه، مجموعه ای در مقایسه با نمرات دانش آموز سال اول برای موضوع حسابداری مالی من در یک دانشگاه اسپانیایی در طول چهار سال تحصیلی (۲۰۱۰-۱۴) جمع آوری شد. در مجموع ۳۸۳ نمرات دانش آموز جمع آوری و در مقایسه با استفاده از آزمون تفاوت میانگین شدند. به طور کلی، یافته هیچ تفاوت آماری در سراسر گروه و استفاده از EMI کند دانش آموز کمتر نتایج نهایی دانشگاهی نشان می دهد. این نتایج ممکن است مربوط به زمینه های دیگر EMI، جامعه آموزش کسب و کار و ESP البته توسعه دهندگان به طور کلی.
کلید واژه ها

انگلیسی-متوسط آموزش (EMI),عملکرد تحصیلی دانش آموز,آموزش عالی,بین المللی در خانه؛ ارزیابی,مطالعات تجاری

 


 

عنوان انگلیسی مقاله:Exploring the impact of English-medium instruction on university student academic achievement: The case of accounting

عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر آموزش انگلیسی-متوسط در پیشرفت تحصیلی دانشجو: مورد حسابداری

فرمت مقاله رایگان ترجمه شده به صورت word ورد قابل ویرایش می باشد
تعداد صفحات ترجمه مقاله: ۲۳ صفحه

%d8%ac%d9%87%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85


 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *