ترجمه مقاله بکار گیری مدیریت دانش در حوزه‌ی ارتباطات بازاریابی در شرکت‌های متوسط و کوچک اندازه


عنوان مقاله انگلیسی
The Use of Knowledge Management in Marketing Communication of Small and Medium-Sized Companies
عنوان ترجمه فارسی
ترجمه مقاله بکار گیری مدیریت دانش در حوزه‌ی ارتباطات بازاریابی در شرکت‌های متوسط و کوچک اندازه

دسته : فناوری اطلاعات

ترجمه مقاله بکار گیری مدیریت دانش در حوزه‌ی ارتباطات بازاریابی در شرکت‌های متوسط و کوچک اندازه

این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:
مدیریت دانش
ارتباطات بازاریابی
SME
هم آفرینی ارزش
Knowledge Management
Marketing Communication
SME
Value Co-Creation

چکیده

در این مقاله قصد داریم کاربرد مدیریت دانش در حوزه‌ی ارتباطات بازاریابی در شرکت‌های کوچک و توسط اندازه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. تمرکز این مقاله بر روی فرآیند ارتباط در فروشگاه‌هایی در مجاورت جمهوری چک بوده که در حوزه‌ی فروش پوشاک مناسب برای محیط بیرون فعالیت دارند.

با توجه به  رواج این نوع پوشاک  در بین شهروندان جمهوری چک، تولید کنندگان و فروشندگان بزرگ و کوچک مقیاس باید از این دانش استفاده نموده و چنین دانشی را به شکلی هدفمند مورد استفاده قرار داده تا بتوانند نیازمندی‌های مشتریانشان را به شکلی دقیق‌تر تشخیص دهند.

علت این که ما بر روی شرکت‌های بزرگ و متوسط اندازه متمرکز گردیده‌ایم این بوده که زنجیره‌های فروشگاهی بزرگی که در حوزه‌ی فروش پوشاک ورزشی فعالیت دارند به شکلی شدید در حال رقابت هستند و این باعث شده تا هم فروشندگان و هم تولید کنندگان محلی از این قضیه سود ببرند.

تولید و توزیع پوشاک برای محیط بیرون، بازار مصرف کننده را مورد هدف قرار نمی‌دهد؛ بازار صنعتی، سهم مشترکی از این بازار می‌برد. بنابراین، نظارت بر هر کدام از بازارها امری ضروری بوده و همچنین پیاده‌سازی روش‌های جدید در فرآیندهای شرکت نیز به نوبه‌ی خود ضرورت دارد. بر مبنای این اصل، مؤلفین تمرکزشان را بر روی رقابت شرکت‌های کوچک و متوسط اندازه قرار داده‌اند؛ این شرکت‌ها در بالاترین سطح ممکن از پارادایم مدیریت دانش استفاده می‌کنند. نتایج حاصل تحقیقات ارتباطات بازاریابی و ارتباط آن با اصول مدیریت دانش می‌تواند بعد جدیدی را در حوزه‌ی این تحقیق باز نماید.

تحقیقاتی که در حوزه‌ی مشتریان پوشاک خارجی صورت گرفته همراه با تحقیقاتی که در حوزه‌ی مدیریت دانش صورت گرفته است را می‌توان مبانی ایجاد این مقاله دانست. خروجی این مقاله نیز بر مبنای تحقیقات داخلی ارتباطات بازاریابیِ تأمین کنندگان پوشاک خارجی و فروشندگان فعال در حوزه‌ی فروش پوشاک خارجی در جمهوری چک می‌باشد.

۱- مقدمه

منابعی که به دنبال مزایای رقابتی هستند، شرکت‌ها را مجبور می‌کنند تا روش‌های جدیدی را توسعه دهند. این اصل که ارزش مزیت رقابتی در سطح زیادی می‌تواند در تصمیم گیری مشتری تأثیر داشته باشد، در کنار توانایی‌های رقابتی شرکت نشان از پتانسیل قابل ملاحظه‌ی ارزش آفرینی توسط مشتری دارد. هم آفرینی ارزش، هنوز به خوبی برای طراحی و تولید محصولات جدید بکار گرفته نشده است. به همین خاطر، ارزش ادراکی در حال افزایش می‌باشد.

یکی از کاربردهای هم آفرینی ارزش، در زمینه‌ی ارتباطات بازاریابی می‌باشد. همچنین در بخش پوشاک خارجی نیز بکار گرفته می‌شود.

مشتری، یک ارزش قطعی را انتظار دارد؛ ارزش قطعی توسط محصولی که مشتری آن را خریداری می‌کند تدارک دیده می‌شود و مشتری از طریق این محصول می‌تواند در تولید محصول سهیم باشد. نقطه‌ی شروع این هم آفرینی ارزش، داشتن دانش و اطلاعات در خصوص مشتریان و مصرف کنندگان می‌باشد. در بعضی از موارد در بازار صنعتی، داشتن دانش در خصوص هم آفرینی ارزش امری ضروری است…


ادامه مطلب و دانلود

نوشته ترجمه مقاله بکار گیری مدیریت دانش در حوزه‌ی ارتباطات بازاریابی در شرکت‌های متوسط و کوچک اندازه اولین بار در ترجمه علم. پدیدار شد.



لینک کمکی




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *