ترجمه مقاله بینش و درک در میان دانشجویان

ترجمه مقاله بینش و درک در میان دانشجویان


ertebat-echtemaye-14562357487889gh


چکیده فارسی

ertebat-echtemaye-1456235747989gh
 موارد استفاده، نگرش ها و برداشت ها دربارۀ رسانه های اجتماعی در بین دانشجویان از طریق داده های نظرسنجی بررسی شد. در این تحقیقات مشخص شد که آموزش و تحصیلات بر درک و نگرش دانشجویان به رسانه های اجتماعی تأثیر میگذارد. از نظر اساتید و مربیان آموزشی قدردانی از پایگاه اطلاعات دانشجویان و نگرش آنها دربارۀ رسانه های اجتماعی و چگونگی به کار گیری این رسانه ها در ساخت واقعیت و اطلاعات اهمیت خود را دارد. ازنظر متخخصان صنعت که در پی استخدام فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی هستند، یافتن دیدگاه مبنی بر چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در زندگی و به عنوان ابزار راهبردی توسط دانشجویان با ارزش است. یافته ها نشان می دهد که دانشجویان متخصص رشته های تبلیغات و روابط عمومی  نسبت به رسانه های عمومی دید مثبت تری دارند تا دانشجویان سایر رشته ها. چرا که متوجه اند که رسانه های اجتماعی چگونه با صنعتی که درآن آموزش دیده اند، تطابق و تناسب دارد.این یافته ها نشان میدهد که رسانه های اجتماعی به منظور آماده سازی بهتر دانشجویان برای جو رسانه های فعلی باید با برنامۀ آموزشی ارتباطات راهبردی آمیخته شوند.
مقدمه:
نوشته های موجود دربارۀ رسانه ها نشان میدهد که با وجود اینکه رسانه ها و پیام های بازرگانی در فرهنگ آمریکا واقعا اجتناب ناپذیر هستند، ضرورت آموزش رسانه ها و تأثیر و قدرت آن در بین مردم هنوز وجود دارد. با ظهور اینترنت و رسانه های اجتماعی ،John Q. Public دیگر مصرف کنندۀ تابع و مطیع پیام های رسانه ای نیست. او اکنون میتواند، خالق، ناشر، تولید کننده و گوینده (رادیو تلویزیون) باشد. ابزارهای اینترنتی مانند بلاگ ها، یوتیوب، فلیکر، مای اسپیس و فیس بوک این امکان را ایجاد می کند تا شخص متوسط مضامینی را ایجاد کند که یک مخاطب دیگر در سرتاسر دنیا نیز بتواند از آن بهره ببرد. ماهیت تعاملی این ابزرها پیام رسانه ها را از ارتباط یک طرفه به منظور آسان کردن گفتگو دستخوش تغییر کرده است.

 چکیده بخشی از مقاله انگلیسی
Translated Summary:
Social media strategy as a means of communication with the communities, from the very beginning welcomed by practitioners of public relations, advertising and marketing were exposed. Wright and Hynsvn (2009) proved that public relations professionals with regard to strategic communications, social media certainly are aware of. . Uses, Attitudes and perceptions about social media among students through survey data was studied

توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
 عنوان انگلیسی مقاله: Social Media and Strategic Communication: Attitudes and Perceptions Among College Students
عنوان فارسی مقاله: رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی؛ نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان.
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۵
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.

 


%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

در صورت دانلود نشدن :برای دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله در سایت میهن همکار در قسمت بالا که برای خرید و دانلود ترجمه مقاله وارد میشوید در آنجا دانلود نمایید
 جهت دانلود مقاله ترجمه شده درباره رسانه های اجتماعی و ابزار ارتباطات استراتژیک: بینش و درک در میان دانشجویان و …قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.

 

Save




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *