ترجمه مقاله مراقبت های عقیده همگانی در فضای اینترنی

ترجمه مقاله مراقبت های عقیده همگانی در فضای اینترنی


resane-ejtemayedfgdfhg9865dft9


 

چکیده فارسی

resane-ejtemayedfgdfhg9865

به عنوان قلمرویی که بخش عمومی دارای صدای مطلق می باشد، شبکه های اجتماعی چالش های جالب توجهی را برای شاغلانی که به بررسی شهرت سازمانی می پردازند، نشان می دهد. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان (در ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ شرکت امریکایی که از نظر فروش در صدر قرار داشتند ) بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین  شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد.
رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. طبق گزارش شرکت  وب- پیگردی تکنوراتی (Technorati) تقریبا حدود ۲ سل قبل ۵۹٫۸ میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و ۱۷۵,۰۰۰ بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند (سانتورا،۲۰۰۶). از زمان این گزارش، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا ۱۸۴ میلیون بلاگ (سانتورا،۲۰۰۶). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی ۲۶ میلیون میباشد. علاوه بر این در سال ۲۰۰۸، ۷۷ میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.
 با وجود اینکه شواهد و مدارک در مورد نقش شرکت ها در بلاگ ها و سایر رسانه ها اجتماعی رو به افزایش است اما اینکه چه تعداد شرکت و صنف از این بلاگ ها حمایت میکنند، مشخص نیست. احتمالا در بزرگترین مطالعه ای که تا آن زمان دربارۀ شرکت ها و بلاگ های صورت گرفته بود (Backbone Media،۲۰۰۵) ، پاسخ دهنده ها متوجه شدند که  بیشترین ارزش حاصل از بلاگسازی برای تشکیلات ،علیرغم رهبری، ساخت انجمن، فروش و روابط عمومی آنلاین ، سریعا در حال انتشار است.
بیشترین نگرانی که در این مورد وجود داشت بعد از نگرانی در مورد بدهی های قانونی، به زمان مورد نیاز برای اختصاص به بلاگ مربوط میشد. صنایع غالبی که از بلاگ ها استفاده میکنند شامل نرم افزار، تکنولوژی، بازاریابی، کالاهای مصرفی و صنعت بود (Backbone Media,2005).

 چکیده بخشی از مقاله انگلیسی

Translated Summary:
As a realm in which the public has absolute voice, social networking interesting challenges for practitioners who are the organizational reputation suggests. The current process management, application monitoring and the importance of social media in national companies through surveys, interviews with employees (in 500 to 1,000 US companies that stood out in terms of sales) were investigated. In addition, new directions for research and training in the use of social media because of management issues became apparent

توجه برای دیدن نسخه لاتین کامل و درست صحیح  لطفا در قسمت پایین دانلود نمایید.


توضیحات
 عنوان انگلیسی مقاله: Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge
عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۹
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

در صورت دانلود نشدن :برای دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله در سایت میهن همکار در قسمت بالا که برای خرید و دانلود ترجمه مقاله وارد میشوید در آنجا دانلود نمایید
 جهت دانلود مقاله ترجمه شده دربارهچگونه شرکت روابط عمومی است در مواجهه با چالش و …قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.

Save




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *