ترجمه مقاله نام ونشان تجاری مجاورت ( نزدیکی برندها )

ترجمه مقاله نام ونشان تجاری مجاورت ( نزدیکی برندها )


beranad-nam-tejarie-1245632154hjk


چکیده فارسی
beranad-nam-tejarie-12456321542121
علاوه بر این، چنین برندهایی نام خود را در دسته محصولاتی گسترش داده اند که تقریبا نزدیک به محصولات اصلی می باشند. در مورد کارتیر، این برند از جواهرات تا ساعت، عطر و لوازم دیگر گسترش یافته است. برند لویس ویتون شامل، کیف دستی تا پوشاک، جواهرات، عطر و لوازم دیگرمی باشد. با مد نظر قرار دادن گسترش هر یک از این برندها، ارزش ویژه این برندها در رده اصلی خود، به سمت محصولات جدیدتر کشانده می شود، زیرا تمام محصولات جدید از نقطه نظر ارزش کلیدی و ویژگی های قابل تشخیص بسیار نزدیک به کالای اصلی می باشند. برند معروف پیرکاردین در بین ۲۱ عضو برگزیده سندیکای دلا کوتور پاریسیان، که یک انجمن صنفی برند طراحان درجه اول می باشد، قرار دارد. به منظور افزایش درآمد ضعیف آن در سال ۱۹۶۰، شرکت مجوزی را برای قرار دادن نامش بر روی عطر و لوازم آرایشی گرفت که توسط شرکت های فرامرزی به نام های یونی لوور، لوریل، و استی لادر تولید می شد. این روش در ابتدا بسیار موفق بود، که این دلگرمی را برای مدیریت ایجاد کرد تا به گسترش مجوزهای خود در بین مجموعه گسترده ای از محصولات، از قرار معلوم به طور یکسره، بپردازد. تا سال ۱۹۸۸ بیش از ۸۰۰ مجوز در ۹۴ کشور اعطا شد که گردش معاملات تقریبا به اندازه ۱ میلیارد دلار را ایجاد کرد. اولین گسترش برند پیرکاردین، در محصولات عطر و لوازم آرایشی، از زمانی که میزان اضافه ارزش این برند به سمت محصولات جدیدتر بدون از دست رفتن وجهه منتقل شد، موفق بوده اند. به جای نسبت دادن این شرایط به تناسب بین این رده از محصولات، پیرکاردین آن را به عنوان دلیلی از قدرت برندش می دانست.

 چکیده بخشی از مقاله انگلیسی
Translated Summary:
We’re close Brands (brands) as defined range that extends a particular brand, which is proportional to the Arrsh that involves the original brand. Whatever the development of sustainable symbolically, the rate is closer. For example, Louis Vuitton and Cartier are respectively gross profit was more than 70%. When this amount is compared with similar cases, the brand added value, are the highest scale. In addition, these brands have expanded your name in the categories of products that are close to the original products. In the case of Cartier, the brand of jewelery to watches, perfume and other industries expanded. Louis Vuitton brand, including handbags to clothing, jewelry, perfume and accessories is the other

توجه برای دیدن نسخه لاتین کامل و درست صحیح  لطفا در قسمت پایین دانلود نمایید.


توضیحات
عنوان انگلیسی مقاله: Brand adjacency
عنوان فارسی مقاله: نزدیکی (مجاورت) برندها
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۳
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

در صورت دانلود نشدن :برای دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله در سایت میهن همکار در قسمت بالا که برای خرید و دانلود ترجمه مقاله وارد میشوید در آنجا دانلود نمایید
 جهت دانلود مقاله ترجمه شده  نام ونشان تجاری مجاورت ( نزدیکی برندها ) و …قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *