دانلود رایگان ترجمه مقاله تا چه حد از لیست واژگان علمی مربوط به نوشتن دانشجو است؟

دانلود رایگان ترجمه مقاله تا چه حد از لیست واژگان علمی مربوط به نوشتن دانشجو است؟


چکیده

در این مقاله به بررسی استفاده از فهرست واژگان علمی (D. گاردنر و دیویس، ۲۰۱۴) اقلام در موفق نوشتن تحصیل در دانشگاه. به طور کلی، سطح استفاده از آیتم های AVL بالا، و افزایش به عنوان دانش آموزان از طریق سال از مقطع کارشناسی پیشرفت و تدریس مطالعه کارشناسی ارشد، نشان می دهد که ممکن است یک منبع مفید. با این حال، تنوع قابل توجهی است در میان انواع متن و رشته های پیدا شده است. در حالی که سابق نسبتا جزئی است، دومی گسترده است، نشان می دهد لیست بیشتر مربوط به برخی از نویسندگان دانش آموز از دیگران است. تحلیل انجام شده توسط آیتم های نشان می دهد که حدود نیمی از کلمات در لیست بسیار کمی استفاده می شود. علاوه بر این، موارد که مکرر در رشته های متفاوت است. با این حال، یک هسته کوچک از ۴۲۷ آیتم به مکرر در سراسر ۹۰٪ از رشته پیدا شد. این نشان می دهد که یک فرهنگ لغت دانشگاهی مولد عمومی وجود دارد، اما آن را در دامنه از کامل علمی فهرست واژگان کوچکتر است.
کلید واژه ها

واژگان علمی؛ EAP؛ واژگان؛ فهرست از واژه ها؛ زبانشناسی پیکرهای؛ نگارش دانشگاهی


عنوان انگلیسی مقاله: To what extent is the Academic Vocabulary List relevant to university student writing?

عنوان فارسی مقاله: تا چه حد از لیست واژگان علمی مربوط به نوشتن دانشجو است؟

فرمت مقاله رایگان ترجمه شده به صورت word ورد قابل ویرایش می باشد
تعداد صفحات ترجمه مقاله: ۲۴ صفحه

%d8%ac%d9%87%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85


 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *