دانلود رایگان ترجمه مقاله دانشجویان تحصیلات تکمیلی چند زبانه سبک و شیوه های انضباطی درک

دانلود رایگان ترجمه مقاله دانشجویان تحصیلات تکمیلی چند زبانه سبک و شیوه های انضباطی درک: ایجاد یک فضای تحقیقاتی در رشته های


چکیده

تفاوت انضباطی در نگارش دانشگاهی در زبان شناسی کاربردی از دیدگاه های چندگانه قرار گرفته است. این مقاله بر روی راهبردهای بلاغی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی چند زبانه استفاده از علوم، علوم اجتماعی، و علوم انسانی برای ایجاد یک فضای پژوهش در معرفی دانشگاهی تمرکز دارد. اتخاذ یک رویکرد کیفی در عمق، ما بر روی منابع داده قرعه کشی: تجزیه و تحلیل را فارغ التحصیل از متون مدل، بازتاب خود را در استراتژی های نوشتن خود را، و تجزیه و تحلیل متنی معرفی خود، برای درک بهتر دانش ژانر به درک انضباطی متصل شیوه. یافته های ما نشان می دهد که دانش رسمی و بلاغی دانشجویان از سبک به درک خود از شیوه های دانش ساخت در رشته های مربوطه خود مرتبط است. ما بحث در مورد مفاهیم آموزشی برای حرفه ای های EAP کار با دانشجویان از رشته های مختلف در زمینه های چند زبانه.


کلید واژه ها

دانش ژانر, گفتمان انضباطی, دانش ساخت شیوه,دانشجویان تحصیلات تکمیلی چند زبانه, معرفی علمی


عنوان انگلیسی مقاله: Graduate students’ genre knowledge and perceived disciplinary practices: Creating a research space across disciplines

عنوان فارسی مقاله: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانش سبک و شیوه های انضباطی درک: ایجاد یک فضای تحقیقاتی در رشته های

فرمت مقاله رایگان ترجمه شده به صورتهای PDF و WORD ورد  قابل ویرایش می باشد
تعداد صفحات ترجمه مقاله: ۵۳ صفحه

%d8%ac%d9%87%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *