دانلود رایگان مقاله انگلیسی اثر تصویب مدیریت ارتباط با مشتری در بازار کسب و کار به کسب و کار

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اثر تصویب مدیریت ارتباط با مشتری در بازار کسب و کار به کسب و کار



 

چکیده
هدف
– هدف از این مطالعه بررسی اثر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شیوه بر رضایت مشتری و
عملکرد شرکت در کسب و کار به کسب و کار (B2B) بازار.
طرح / روش / رویکرد
– یک مدل توسعه یافته و تجربی از طریق داده های نظر سنجی به دست آمده از ۱۱۳ شرکت های B2B ترکیه تست شده است.
یافته
– نتایج نشان داد که اتخاذ CRM دارای اثر مثبت قابل توجهی در هر دو رضایت مشتری و عملکرد سازمانی در
تنظیمات B2B. اتخاذ CRM نیز پیدا شده است را تحت تاثیر قرار عملکرد سازمانی بازاریابی به طور قابل توجهی، اما نه عملکرد مالی. علاوه بر این
از
نتایج نشان می دهد که رضایت مشتری افزایش یافته منجر به عملکرد بهتر سازمانی در سازمان های B2B. پویایی محیطی
D
رقابت به یک اثر تعدیل منفی بر رابطه بین رضایت مشتری و عملکرد سازمانی پیدا شد.
اصالت / ارزش
– این مقاله با ترکیب فرایندهای CRM مشتری رو به عنوان یک ساختار در مدل ارائه شده به ادبیات موجود کمک می کند.
نتایج گرفته شده دارای پیامدهای برای هر دو CRM و ادبیات پژوهش B2B.
کلید واژه ها
مدیریت ارتباط با مشتری، کسب و کار به کسب و کار بازاریابی، بازاریابی رابطه، عملکرد سازمانی، ترکیه

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c

 

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *