دانلود ترجمه مقاله بررسی اتحاد و پیوستگی نام تجاری بین المللی : نژاد پرستی استفاده کننده

 
عنوان ترجمه فایل فارسی: بررسی ائتلاف های برند بین المللی ؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده

عنوان نسخه انگلیسی: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism

مرتبط با رشته های : اقتصاد
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۲۰ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word می باشد و دارای امکان ویرایش هست.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
s. The foreign brand was Heineken from the Netherlands, and the native brand was Uni-President from Taiwan. Heineken is a well-known foreign brand in Taiwan’s beverage market, whilst Uni-president enjoys high familiarity with native root in Taiwan’s beverage market. Brand familiarities were 4.32 and 4.41 on a five-point scale for Heineken and Uni-President, respectively, in the final sample. The product of the brand alliances was beer-flavored “cha” (tea). To enhance external validity, the study chose beer-flavored tea, instead of tea-flavored beer, because the former is more realistic and actually already exists in the Taiwanese market, and bear-flavored tea fits the product categories associated with both beverage brands. The study developed two brand alliances. The first one was Heineken-Uni-President to represent the Foreign-Native (F-N) brand alliance, and the second one was Uni-President-Heineken to represent the Native-Foreign (N-F) brand alliance. Two hundred and sixty consumers (one hundred and thirty for each brand alliance) in Taipei, Taiwan participated in this study.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8cجهت دانلود ترجمه این مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.

قسمتی از ترجمه مقاله
این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد برندها بین المللی (IBA) بین برند خارجی و برند داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده (CET) بر اثرات نگرش های برندی شریک خارجی و داخلی بر نگرش نسبت به یک اتحاد برند بین المللی (IBA) است. هنگامی که برند شریک در IBA اول قرار می گیرد تا دوم،    نگرش برند شریک (صرفنظر از اینکه یک برند بومی یا خارجی است) تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه ما نسبت به IBA دارد. CET به طور مطلق موجب افزایش تاثیر نگرش برند بومی بر نگرش IBA می گردد، اما هنگامی که تناسب برند خارجی کم است، تاثیر نگرش برند خارجی بر نگرش IBA را کاهش می دهد.
کلیدواژه: ائتلاف های برند، ائتلاف های  برند بین المللی، ترتیب برند، وضعیت برند، نژادپرستی مصرف کننده
۱- مقدمه
اتحاد برندها شامل « یک رابطه کوتاه یا بلند مدت یا ترکیبی از دو یا چند تک برند، محصول و/یا سایر دارایی های متمایز انحصاری » است (سیمونیون و روت، ۱۹۸۸، ص ۳۰). اتحاد برندها به یک استراتژی برندسازی محبوب و رشد بازار تبدیل شده و توجه روزافزون آکادمیک را به خود جلب کرده است (برای مثال هی و بالمر، ۲۰۰۶؛ لافرتی، ۲۰۰۹، رائو، کو و پوکرت، ۱۹۹۹، سیمونین و روت، ۱۹۹۸؛ واس و گامو، ۲۰۰۴؛ ووتولاتو و اوناوا، ۲۰۰۶). در تحقیقات قبلی شواهد کافی در مورد اثرات نگرش های برند شریک (برند عضو یک اتحاد برند) بر نگرش اتحاد و تاثیر نفوذی آن بر نگرش های برند شریک جمع آوری شده است.
جهت دیدن مقدمه پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1
 جهت خرید مقاله ترجمه شده درباره بررسی اتحاد و پیوستگی نام کسب در آمد بین المللی : نژاد پرستی استفاده کننده و …قسمت بالا بر روی ( نوار رنگی  ) کلیک کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *