دانلود ترجمه مقاله جهانی شدن و فرایند آن در پژوهش بازاریابی بین المللی در آسیا

عنوان ترجمه فایل فارسی: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا
عنوان نسخه انگلیسی: Globalization and trends in international marketing research in Asia
مرتبط با رشته های : اقتصاد- بازاریابی – تجارت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۵ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word می باشد و دارای امکان ویرایش هست.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
۳٫ Globalization and international marketing research
The major and more profitable companies operating in Asia are the big six marketing research agencies. These agencies are Market Behavior (parent company: NFO Worldwide based in the United States), Asia Marketing Intelligence (AMI), Sofres Frank Small (Sofres FSA), Research International (RI), Nielsen-SRG, and Acorn, (a Singapore-based company that has seen expansion in the region mainly through strategic alliances with other agencies).
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8cجهت دانلود ترجمه این مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.

قسمتی از ترجمه مقاله
چند فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل آزادسازی گسترده بازار ، تاثیر تکنولوژی ، روش های ارتباطی متغیر و توزیع در سطح جهانی به طور سریع می باشد. بازارهای جهانی به طور فزاینده ای برای شرکت های چند ملیتی حائز اهمیت بوده و این مورد منجر به تغییر در سازمان ها و فلسفه تحقیقاتی شرکت های بازاریابی بین المللی می گردد. مزایای روش های بین المللی در ارتباط با تحقیقات شامل کنترل و هماهنگی بهتر تحقیقات در بسیاری از کشورها ، قابل مقایسه بودن یافته های تحقیقی و درک بهتر نقش بازار بر مبنای مرزهای فرا ملی می باشد. افراد و همچنین نمایندگی های تحقیق این موضوع را دریافته اند که این مسئاله حائز اهمیت می باشد تا درک کلی را در ارتباط با کل محیط عملیاتی ایجاد کرده و درک بهتری از تصمیمات و فعالیت های رقابتی نسبت به بررسی اطلاعات بازاریابی متعارف داشته باشیم.اگر تحقیقات مربوط به بازاریابی بین المللی بتواند مطابق با نیاز افراد باشد ، می تواند مرتبط و متناسب با هزاره جدید باشد..
کلیدواژه: جهانی سازی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، تحقیقات بتزاریابی آسیا، رفتار مصرف کننده
جهت دیدن مقدمه پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1
 جهت خرید مقاله ترجمه شده درباره جهانی شدن و فرایند آن در پژوهش بازاریابی بین المللی در آسیا و …قسمت بالا بر روی ( نوار رنگی  ) کلیک کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *