دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه بازاریابی ترکیبی اسلامی

عنوان فایل ترجمه فارسی: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده
عنوان نسخه انگلیسی: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS
مرتبط با رشته های : اقتصاد – بازاریابی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۶ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
Furthermore, recent emergence of Halal market created vast opportunity for marketers both in western and Islamic countries, a clear indication that IM is crucial to the practitioner. Global market value for trade in halal food and non-food products is estimated at USD2.1 trillion annually, has created interest both in Muslin and non-Muslim countries. Nevertheless readiness of these practitioners to have their marketing mix or strategy in line with Islam and customer preferences is questionable, specifically in Malaysia. This is due to the fact that, Abdullah and Ahmad had found out that 87.3% customers perceived that only a few (less than 25 %) and some (25-50%) businessman in Malaysia observes the Islamic guidelines in their business activities [6]. Transformation in economic and Islamization of all spheres of life for the Muslim has driven the economic trend in the both Muslim and non-Muslim countries. As the matter of fact, understanding this untapped market has been a major phenomenon and these consumer segments have been targeted as the new emerging market waiting to be explored (A.T. Kerney, 2007). Nonetheless, customer requirement and expectation towards business has not been clearly understood. Baligh argued that, there are still gaps in the attempt to understand strategies that are Islamically rooted that is, those which give consideration to Muslim customers needs and requirements as well as to firms that comply to Islamic requirement, practices, guidelines, standard and principles (Zakaria & A. Talib., 2010).
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8cجهت دانلود ترجمه این مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.

قسمتی از ترجمه مقاله
بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P (محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی نمایید. با استفاده از ترکیبی از هم روش مطالعاتی کیفی و هم کمی، این مطالعه یک مجموعه شامل ۲۳ بخش ابزاری را پیشنهاد داده است که ترکیب مربوط به بازاریابی اسلامی را اندازه گیری کرده است که به صورت عملی و تجربی برای یک بعدی بودن، قابل قبول بودن و محقق بودن از طریق آنالیزهای فاکتوریل مورد آزمون قرار گرفته اند. از این رو یافته ها پیشنهاد می کنند که مشتریان مسلمان پنج فاکتور تعیین کننده را در نظر می گیرند که باید توسط تاجران در هدایت کردن بازاریابی ترکیبی مورد تاکید قرار گیرد.
جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1
 جهت خرید مقاله ترجمه شده درباره بازاریابی ترکیبی اسلامی و …قسمت بالا بر روی (نوار رنگی) کلیک کنید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *